Wat is het doel van uw nieuwe website? En wat moet de website bevatten om dat doel te bereiken? MMX begrijpt niet alleen zijn klant, maar ook de beoogde doelgroepen. Bovendien kennen we de kansen en uitdagingen die horen bij een succesvolle website. Zo zorgen we ervoor dat elk aspect van de website bijdraagt aan het gewenste doel. Wij onderzoeken de doelgroep(en). Wie zijn er geïnteresseerd in uw producten en/of diensten? Alles wordt in kaart gebracht. Gesprekken, meetings, we hebben ook de klant nodig die kent zijn eigen bedrijf als geen ander. Daarna Prestatie analyse (KPI).
We maken een demografische analyse en de belangrijkste keywords worden in beeld gebracht. We gebruiken deze keywords voor het optimaliseren van de pagina’s. Daarnaast voeren wij een nulmeting uit om vast te stellen wat de huidige posities van de gekozen keywords zijn in Google en andere toonaangevende zoekmachines.
Keywords:
hoog in google
vindbaarheid verbeteren
website laten maken
website laten bouwen
website restylen
website promoten
website aanmelden bij google